Social Icons

Pages

14 February 2006

Betapa Aku Ingin

Betapa aku ingin tersenyum . Melihat peti kesedihan . Berhamburan menghampiri ku . Menyelami lautan pikiran ku . Mengikat kekal dalam batinku
Andai duri itu tak pernah tertancap dalam kaki ku . Andai bunga itu tak menjadi bangkai dalam hati ku
Betapa aku ingin bersedih . Melihat peti senyuman . Berhamburan menghampiri ku . Menyelami lautan pikiran ku . Mengikat kekal dalam batinku
Inilah hasil karya jiwa yang merdeka . Tumbuh bersama hati yang luka . Diobati olesan cahaya Ilahi

Subhannalloh . . .
Ya 4JJ1 ,Dengan segala kerendahan hati hamba ini . Ampunkan segala dosa yang menodai jiwa ku . Tutuplah cacat cela ku di dunia maupun di akhirat
Tunjukkanlah yang haq itu haq adanya . Serta berikanlah kekuatan kepada ku untuk memilih yang haq . Tunjukkanlah yang bathil itu bathil adanya
Serta berikanlah kekuatan kepada ku untuk menghancurkan yang bathil

Ya 4JJ1 , Tiada hari yang pernah aku dambakan dan aku istimewakan Selain hari di hari pertemuan aku dengan Mu ...

No comments: