Social Icons

Pages

14 March 2006

Renungan Ku Dalam Kesendirian

Aku ingin lari dari kesendirian
Menyebarkan sebuah senyuman
Bersembunyi dari keresahan
Melalui sebuah perjalanan

Aku ingin pergi dari kepenatan
Diam membusuk dan membukit
Menjadi benalu ketulusan niat ini
Tuk bersungguh dalam pembuktian
Kesungguhan dalam perubahan

Aku tak ingin berdiam diri dan menjadi kura-kura
Yang terbebani dalam setiap langkah nya
Aku ingin melangkah...

No body urge me .. no body support me
I have to work alone
I have to walk lonely
Hopefully, not so long. I life like this...

Do’a jua lah yang menyejukkan resah hati ini
Serta aku coba tambatkan hati ini pada Pemiliknya
Memohon dikuatkan dalam setiap jejal penat ku
Diistiqomahkan dalam setiap jejak langkah ku

Ya 4JJ1.. tolong lah aku ...
Mudahkan segala urusan ku ...

Aku ingin pergi sekarang
Merenung dalam kesendirian ku

No comments: